تبلیغات
مشاور مدیریت، برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات - دپارتمان و کلینیک مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات

مشاور مدیریت، برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات
 
دپارتمان تحقیقات بازاریابی و تبلیغات | مشاوره بازاریابی و فروش

دپارتمان و کلینیک مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات

منشور مدیریت ایران، مهندس علی خویه

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.khooyeh.com

http://marketingconsulting.persianblog.ir/

http://marketingconsulting.blogfa.com/

در طول سال‌های گذشته همواره ارزش مشاورین مدیریت بازاریابی به دلیل بدیهی فرض کردن علت وجودی آن‌ها دست کم گرفته شده است؛ اما مشاوره مدیریت بازاریابی پدیده‌ای فوق‌العاده و به‌راستی منحصربه‌فرد است. برای مشاوره مدیریت بازاریابی هیچ نمونه قبلی یا مشابهی وجود ندارد. مشاوره مدیریت بازاریابی تنها بخش عمده‌ای از فعالیت‌های

دپارتمان و کلینیک مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات

منشور مدیریت ایران، مهندس علی خویه

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.khooyeh.com

http://marketingconsulting.persianblog.ir/

http://marketingconsulting.blogfa.com/

در طول سال‌های گذشته همواره ارزش مشاورین مدیریت بازاریابی به دلیل بدیهی فرض کردن علت وجودی آن‌ها دست کم گرفته شده است؛ اما مشاوره مدیریت بازاریابی پدیده‌ای فوق‌العاده و به‌راستی منحصربه‌فرد است. برای مشاوره مدیریت بازاریابی هیچ نمونه قبلی یا مشابهی وجود ندارد. مشاوره مدیریت بازاریابی تنها بخش عمده‌ای از فعالیت‌های انجام شده برای به‌کارگیری علم مدیریت بازاریابی در عمل را در بر نمی‌گیرد؛ بلکه مشاورین مدیریت بازاریابی علاوه بر آن، در مرکز میدان توسعه نظریه‌ها، روش‌ها و حرفه مدیریت بازاریابی قرار دارند  .

با این حال «مدیریت بازاریابی» ذاتا یک موضوع «کاربردی» است؛ همان‌طور که حقوق و پزشکی این چنین هستند. در مورد هر موضوع کاربردی، افرادی که آن موضوع را به عنوان حرفه خود دنبال می‌کنند بیش‌تر از پژوهش‌گران و دانشگاهیان در توسعه روش‌ها، ترکیب تجارب گذشته در قالب مفاهیم قابل آزمایش و تدوین نظریه‌های جدید، یافتن و آزمودن دانش‌های جدید و تدریس و تهیه مثال‌های روشن برای آن نظریه‌ها و مفاهیم سهیم هستند. این افراد حرفه‌ای موضوعات مرتبط با حوزه کاری خود را رهبری می‌کنند و همین افراد هستند که در مورد پیشرفت قابلیت‌های عملی آن حرفه و همچنین ملاحظات اخلاقی مرتبط با آن مسئولیت دارند.

مشاور مدیریت بازاریابی یک فرد حرفه‌ای است و از این دیدگاه تفاوتی با دیگر افراد اجرایی ندارد. اما برخلاف افراد اجرایی فعال در سازمان‌ها، مشاور دارای بینش است. مشاور بیماران و موارد بسیار زیادی را می‌بیند و درمان می‌کند. بینش او عمیق و در عین حال گسترده و متنوع است

کلینیک و دپارتمان مشاوره بازاریابی  و تبلیغات ایران  http://marketingconsulting.blogfa.com/  فعالیت های خود را به منظور کمک و همراهی با شرکت ها و سازمان هایی که یک یا تعدادی از اهداف و دغدغه ها و مسائل زیر را دارند شکل داده است  و آماده ارایه خدمات مشاوره بازاریابی و تبلیغات می باشد :

  • توانایی جذب نگه داری و وفادارسازی مشتریان جدید را ندارند .
  • سیستم مهندسی فروش و بازاریابی ندارند
  • در ارایه و اجرای برنامه های بازاریابی و تبلیغات مشکل دارند
  • تمایل به ایجاد دپارتمان بازاریابی ، تبلیغات ، فروش و یا تقویت و علمی نمودن آن را دارند .
  • قصد معرفی محصول یا برند جدید به بازار دارند .
  • در بسته بندی خود مشکل دارند
  • سهم بازارشان نسبت به رقبا کمتر است و یا اخیراً کاهش یافته و مصمم به افزایش آن هستند .
  • توانایی ارتباط اثربخش با مشتریان خود را ندارند
  • چالش در قیمت گذاری و سیستم های قیمت گذاری دارند .
  • در جمع آوری اسناد مالی محصولات یا کالاهای فروش رفته مشکل دارند .
  • در تجزیه و تحلیل فروش مشکل دارند
  • توانایی نگه داشتن مشتری ندارند
  • کلوپ مشتریان ندارند
  • در تجزیه و تحلیل نقاط قوت ، ضعف ، فرصتها و تهدیدها نیاز به کمک دارند .
  • در تدوین استراتژی بازاریابی ، تبلیغات و فروش دچار مشکل هستند .
  • تمایل به توسعه و رشد در بازارهای جدید دارند .
  • توانایی ارایه پروموشن ندارند
  • در نمایشگاه ها و سمینار ها مشکل دارند
  • نیاز به بازنگری در عملیات ارتقای فروش دارند .
  • قصد ارزیابی گزینش و تحلیل سیستم و نیروهای بازاریابی و یا فروش خود را دارند .
  • قصد شناسایی بخش های جذاب بازار و نفوذ در آنها را دارند .
  • تمایل به ساماندهی و یا تغییر در کانالهای توزیع و فروش مویرگی خود دارند .
  • تمایل به ایجاد پخش شاهرگی یا پخش مویرگی دارند .
  • قصد استخدام مدیر بازاریابی ، مدیر فروش ، فروشنده و یا ویزیتور دارند .
  • درصدد ایجاد فروشگاه های زنجیره ای هستند .
  • تمایل ورود به بازارهای بین المللی را دارند .
  • قصد حضور اثربخش در نمایشگاه های داخلی و بین المللی را دارند .
  • قصد سرمایه گذاری در یک صنعت و یا بازار جدید را دارند .
  • تمایل به داشتن تبلیغاتی اثر بخش که منجر به افزایش فروش و یا سایر برنامه های سازمانشان گردد را دارند و ...  
  • شناسایی مشتریان بالقوه
  • مطالعه دقیق نیازها و انتظارات مشتریان بالفعل و بالقوه .
  • مطالعه بازار و پیش بینی تغییر در نیازهای آینده مشتریان .
  • مطالعه رفتار گذشته مشتریان
  • سنجش رضایت مشتریان شرکت و مشتریان رقبا
  • شناسایی و مطالعه رقبا و برنامه های آینده آنها
  • تعیین نقاط قوت و ضعف رقبا
  • مطالعه تواناییها و ضعفهای سازمان خودی
  • شناسایی فرصتها و چشم انداز های امید بخش برای شرکت
  • شناسایی تهدیدات و مخاطرات محیطی برای شرکت
  • مطالعه شرایط محیطی فروش و تجزیه و تحلیل (Swot)
  • سنجش اثر بخشی بازاریابی و تبلیغات از جمله تجزیه و تحلیل تیزرهای تبلیغاتی متناسب بازار هدف و ماموریت شرکتها .
  • مشاور بازاریابی1
  • مشاور بازاریابی2
  • مشاور بازاریابی3
  • مشاور بازاریابی 4
  • مشاور بازاریابی و تبلیغات
  • مشاور برنامه بازاریابی
  • کلینیک مشاور بازاریابی
  • مشاوره تحقیقات بازاریابی
  • مشاوره فروش و بازاریابی
  • آکادمی مشاوره بازاریابی
  • آموزش و مشاوره بازاریابی

 

ویژگی ها و خدمات دپارتمان مشاوره بازاریابی ایران 

http://marketingconsulting.persianblog.ir/

دپارتمان مشاوره بازاریابی  www.khooyeh.com با بررسی دقیق نیازها و اهداف سازمان کارفرما، راهکارهای استراتژیک بازاریابی را در قالب یک برنامه عملیاتی تدوین و اجرا کرده و با بررسی بازخوردها، اصلاحاتی را در صورت نیاز اعمال خواهیم کرد. بعبارت دیگر دپارتمان مشاوره بازاریابی  www.khooyeh.com علاوه بر ارائه راهکار، اجرای راهکارها را نیز بر عهده خواهیم گرفت.

  • ارتقاء سطح کسب و کار، رشد فروش و افزایش سهم بازارهای بنگاه های تجاری : (از طریق تعیین استراتژی ها، ارایه راهکارهای نوین بازاریابی و برندینگ و بسترسازی‌ مناسب‌ برای‌ تحقق اهداف‌ کلان از پیش‌تعیین‌ شده‌ بنگاه ها) ؛
  • امکان بهره مندی از خدمات مشاوره ای و آموزشی در راستای پیاده سازی استراتژی ها و برنامه های بازاریابی ؛
  • افزایش کارایی و اثربخشی برنامه های بازاریابی از طریق نظامند نمودن فرآیند بازاریابی و بهره گیری از سیستم های نوین بازاریابی .
  • بهره مندی از دانش و تخصص مشاوران ارشد کسب و کار و بازار در تدوین استراتژی ها و ارایه راهکار های بازاریابی ؛
  • انجام مطالعات جامع تحلیلی در صنعت مرتبط و بازارهای داخلی و خارجی ؛
  • قابلیت اجرایی شدن استراتژی ها و برنامه های برنامه استراتژیک بازاریابی با مشخص کردن نقش واحدهای مختلف برای انجام این برنامه ها و ارائه شاخص های کلیدی ؛
  • انجام و اجرای تحقیقات بازاریابی مدون
  • شما به کمک تحقیقات بازاریابی می توانید:
    :: ریسک فعالیتهای خود را کاهش دهید.
    :: فرصتهای نهفتۀ بازار را کشف و شناسایی کنید.
    :: مشکلات  بالقوه را شناسایی کنید.
    :: از وضعیت رقبای خود آگاه شوید.
    :: مشتریان احتمالی و فعلی خود را بهتر بشناسید.
  • تصمیمهای درست به شمار می آید.
  • مشاور و محقق  بازاریابی کیست؟
    1) فردی است که در زمینۀ بازاریابی متخصص است. مشاور و محقق  بازاریابی باید دارای تحصیلات بالا در زمینۀ بازاریابی باشد و همواره از طریق مطالعه و شرکت در مجامع علمی دانش خود را به روز نماید.
  • 2) مشاور و محقق می بایست تجربۀ عملی کافی در زمینۀ بازار و بازاریابی داشته باشد. به عبارت دیگر مشاور و محقق
     می بایست بتواند فراتر از دیدگاه آکادمیک به مسائل شرکتها بنگرد.
  • 3) مشاور و محقق توانایی طراحی یک فرایند تحقیق بازاریابی را دارد، همچنین مشاور و محقق از توانایی اجرایی و نظارت بر عملیات تیم تحقیقاتی برخوردار است. به عبارت دیگر دارا بودن مهارتهای کار گروهی و رهبری یکی از قابلیتهای مهم یک مشاور و محقق  بازاریابی است.
  • 4) مشاور و محق  دارای قدرت تفسیر اطلاعات است. به بیان دیگر هنر مشاور و محقق  در تبدیل انبوهی از داده های خام آماری به جداول و نمودارهای قابل فهم  و معیارهای شفاف قضاوت در مورد بازار است.
  • 5) مشاور و محقق صرفاً نتایج تحقیق را بیان می کند و قضاوتهای شخصی خود را جایگزین اطلاعات حاصله از بازار
     نمی نماید.
  •  مزایای استفاده از خدمات حرفه ای تحقیقات بازاریابی چیست؟
     آیا برای سازمان ها بهتر است تا فعالیت تحقیقات بازار خود را با شرکتهایی که در رشته بازاریابی مجرب و متخصص هستند، برون سپاری کنند و یا آنکه اساساً در خود شرکت تحقیقات بازاریابی تجربه شود؟
    نتایج تجزیه و تحلیل هزینه فایده اکثر شرکتها به خوبی نشان می دهد که برون سپاری فعالیت های تحقیقات بازاریابی موثرتر از وجود واحد تحقیقات بازاریابی در داخل شرکت است. شرکت های تحقیقات بازاریابی در گردآوری، تحلیل و گزارش اطلاعات متخصص هستند. آنها در استفاده از تکنیک های تحقیقاتی پیچیده و پیشرفته مزیت نسبی دارند و می توانند این کار را در حداقل زمان ممکن و با کیفیت و کارایی بالاتری انجام دهند. بنابراین اطلاعات لازم برای تصمیم گیری مدیران را در دوره زمانی کوتاهتری فراهم می آورند.
    شرکتهای تحقیقاتی صاحب صلاحیت از افراد مجربی استفاده می کنند که در رشته های مختلفی همچون بازاریابی، مالی، آمار و .... متخصص هستند.یکی از مهمترین مزایای شرکت های تحقیقات بازار صاحب صلاحیت و حرفه ای، امنیت و رازداری در اطلاعات شرکت ها می باشد.
  • ارایه گزارشات مستند و مدون در بخش های مختلف، در قالب نقشه راه و جدول جامع استراتژیک بازاریابی ؛
  • امکان ایجاد فرصت های مناسب توسعه کسب و کار و صنعت از طریق برقراری ارتباط و مذاکرات با صنایع و بنگاه های دیگر؛
  •  

دپارتمان مشاوره بازاریابی ایران خدمات گسترده خود را با کیفیتی ارائه می نماید، که مشتریان و ذینفعان ، بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایند و همکاری مستمری را با این شرکت داشته باشند .

دپارتمان مشاور بازاریابی

http://marketingconsulting.blogfa.com/

دپارتمان مشاور بازاریابی

 

پیاده سازی سیستم بازاریابی  

- بخش بندی بازار Segmentation

- انتخاب بخش Segment Selection

- جایگاه یابی Positioning  

- تعیین اهداف و استراتژی بازاریابی و فروش

- طراحی آمیزه بازاریابی Marketing Mix

- استخدام و آموزش منابع انسانی

- راه اندازی دپارتمانهای مرتبط با مدیریت بازاریابی

 

 


طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی

- تعیین اهداف

- نجام مطالعات روانشناختی و رسانه شناختی مخاطبین هدف

- شناسایی کانالهای دسترسی

- طراحی ترکیب بازاریابی Marketing Mix

- تدوین و اجرای برنامه تبلیغاتی

- کنترل و اندازه گیری تاثیرات و بازخوردها

 

 


آسیب شناسی و اصلاح سیستم بازاریابی و فروش

- بررسی و ارزیابی وضعیت موجود

- بازبینی و تحلیل فعالیتها و خط مشی بازاریابی

- بررسی سوابق و مستندات بازاریابی، فروش و تبلیغات

- تعیین و تحلیل شاخصهای استاندارد بازاریابی و فروش

- تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم بازاریابی

- شناسایی فرصتها

- هدف گذاری و برنامه ریزی

- اجرای برنامه های اصلاحی سیستم بازاریابی

 

 







برچسب ها: کتاب های علی خویه، مدرسه بازاریابی ایران، سخنرانی های انگیزشی خویه، مدرسه فروش ایران، مدرسه تبلیغات ایران، مدرسه برند ایران، سخنرانی مدیریت بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت، مهندسی نام و نشان تجاری، مهندسی بازار و بازاریابی، تئوری ها سبک های تبلیغات و بازاریابی، مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی، ای آر پی در بازاریابی فروش تبلیغات، تبلیغات و بازاریابی پست مدرن، منابع بازاریابی تبلیغات و ارتباطات، سمینارها و سخنرانی های علی خوبه، ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC، روانشناسی بازاریابی فروش و..، پیشبرد فروش، مدیریت و مهندسی برند، مدیریت زنجیره تامین scm، تحقیقات بازاریابی، استانداردسازی، تبلیغات خلاق، فروش ایرانی، TRIZ خلاقیت در ...، بازاریابی پارتیزانی چریکی، مدیریت فروشگاه مهندسی فروش، مدیریت ارتباط با مشتری CRM، روانشناسی مشتری، مرچندایزینگ merchandising، عمده فروشی و خرده فروشی، کانال های توزیع پخش، مدیریت فروشگاه، مدیریت برند نام و نشان تجاری، خدمات پس از فروش، روانشناسی ارتباط با مشتری، مشتری مداری و مشتری یاری، بانک بازاریابی، دپارتمان بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک بازاریابی و فروش، مدرسه بازاریابی و فروش، اخبار بازاریابی و فروش، بازاریابی خدمات، تجارت بین الملل، آکادمی بازاریابی و تبلیغات، برندسازی، برندسازی فروشگاهی، مهندسی برند، انجمن مهندسی فروش و بازاریابی، انجمن مهندسی تبلیغات، مرکز آموزش بازرگانی، مرکز آموزش بازاریابی و فروش، انجمن برند ایران، انجمن مهندسی فروش ایران، مهندسی فروش املاک و مستغلات، انجمن مدیریت و مهندسی برند، مدرسه تحقیقات بازاریابی، پورتال تحقیقات بازاریابی ایران، شبکه بازاریابی و فروش، باشگاه بازاریابی فروش و تبلیغات، کانال های توزیع و پخش، تاکتیک ها و تکنیک های فروش و تبلیغات، خدمات مشاوره تبلیغات به صورت آنلاین، اخبار خویه، راز تجارت، مدیریت و مهندسی رسانه، مشاور بازاریابی تبلیغات، کلاس طراحی و چیدمان فروشگاه، هوش مصنوعی در بازاریابی، کلاس مدیریت و مهندسی فروش، مهندسی فروش و تبلیغات، مهندسی رسانه، بازاریابی خلاق، فروش خلاق، راهنمای تحقیقات بازار، سخنرانی بازاریابی، سخنران، وبلاگ تحقیقات بازاریابی، انجمن بازاریابی و تبلیغات ایران، شبکه بازاریابی فروش ایران، انجمن مهندسی برند ایران، مدیریت فروش، وبلاگ بازاریابی، بازاریابان، بازاریابان ایرانی، کلینیک برندسازی، بازاریابی خدمات2، وبلاگ منشور تبلیغات، بازاریابی مدرن، مدیریت ارتباط با مشتری، چیدمان فروش، مرچندایزینگ سمپلینگ، باشگاه فروشندگان، بهترین فروشندگان ایران، باشگاه فروشندگان موفق، باشگاه بهترین فروشندگان بازاریابان، بهترین فروشندگان، 2بهترین فروشندگان، بهترین فروشندگان3، مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات، کلینیک بازاریابی 4، کلینیک بازاریابی 2، برنامه ریزی بازار، برنامه بازاریابی، اخبار بازاریابی4، اخبار بازاریابی7، فروشگاه بازاریابی، مرکز بازاریابی، باشگاه بازاریابی، کمپین تبلیغات مدیریت تبلیغات، وبلاگ بازار، بانک بازاریابی8، بانک بازاریابی4، معلم بازاریابی، آموزش بازاریابی، آموزش بازاریابی6، مدیریت و بازاریابی اسپانسر، اسپانسرشیپ، اسپانسرشیپ حامیان مادی و معنوی، بازاریابی سیاسی، چیدمان فروشگاه، بازاریابی و فروش املاک و مستغلات، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش، نوابغ فروش، آکادمی بازاریابی و فروش، نوابغ فروش5، تجارت بین الملل بازرگانی بین الملل، مدرسه بازرگانی ایران، مدرسه بازرگانی و بازاریابی ایران، مرکز آموزش بازرگانی ایران2، مرکز آموزش بازرگانی تجارت و بازاریابی، مرکز آموزش بازاریابی ایران6، مرکز آموزش بازرگانی ایران9، مدرسه بازرگانی و بازاریابی ایران5، مرکز تحقیقات بازار ایران، دپارتمان تحقیقات بازار ایران، سازمان تحقیقات بازاریابی ایران، سیستم تحقیقات بازاریابی ایران، کلینیک تحقیقات بازاریابی ایران، مدیریت تحقیقات بازاریابی ایران، مدرسه تحقیقات بازاریابی ایران دپارتمان، تحقیقات بازاریابی ایران، کلینیک مدیریت ارتباط با مشتریان، دپارتمان مدیریت ارتباط با مشتریان، سیستم مدیریت بازاریابی ایران مدرسه مدیریت بازاریابی ایران، شبکه بازاریابی و تبلیغات ایران، شبکه بازاریابی و فروش ایران، انجمن مهندسی تبلیغات ایران، انجمن بازاریابی تجاری ایران، اخبار بازاریابی marketing news، کانال های بازاریابی، آکادمی و کلینیک منشیگری و مسولین دفاتر، فروشندگان حرفه ای، مدیریت تبلیغات مهندسی تبلیغات مدرسه تبلیغات، آکادمی برند کلینیک برند دپارتمان برند، کلینیک بازاریابی و فروش املاک و ساختمان، برندسازی آکادمی برند، برندسازی کلینیک برند، آقای فروش فروشندگان حرفه ای، چیدمان فروشگاه مهندسی فروش، مدیریت روابط عمومی، آکادمی برند، مدیریت نام و نشان تجاری، مدیر فروش، دپارتمان فروش تکنیک های فروش اصول و فنون فروش، خرده فروشی عمده فروشی، توزیع مویرگی، دپارتمان بازاریابی و فروش، مدیریت برند مهندسی برند برندسازی، کلینیک برند، مدیریت برند، کلوپ مشتریان، ان ال پی، مدیریت بازاریابی، بازرگانی بین الملل، فروش حضوری، بازاریابی بیمه، وبلاگ فروش، وبلاگ تبلیغات مهندسی برند آکادمی برند، فروشندگان ایرانی، تجارت بین الملل بازاریابی بین الملل، مهندسی تبلیغات، مدرسه خلاقیت ایران، زنان فروشنده، فروشنده، مدیریت محصول، قیمت گذاری، روانشناسی فروش، انجمن صنفی تبلیغات ایران، مجله برند، سبک های تبلیغات، وبلاگ تبلیغات، منشور مدیریت فروشگاه بازاریابی، مدیریت تبلیغات، تریز مهندسی خلاقیت، روابط عمومی، ترفیع پیشبرد فروش، تریز، مهندسی فروش، آکادمی مهندسی برند دپارتمان برندسازی وبلاگ برند و مدیریت برند، خدمات پس از فروش2، خدمات پس از فروش5، مرچندایزینگ بازارپردازی سمپلینگ چیدمان فروش،  
نوشته شده در تاریخ جمعه 24 خرداد 1392 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
تمامی حقوق این وب سایت محفوظ است | :