تبلیغات
مشاور مدیریت، برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات - مشاور بازاریابی کیست و چرا مشاوره بازاریابی و مدیریت...

مشاور مدیریت، برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات
 
دپارتمان تحقیقات بازاریابی و تبلیغات | مشاوره بازاریابی و فروش

عدم استفاده از مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات چه زیانی به سازمان شما خواهد زد...

اشتباهات عدم استفاده از مشاور بازاریابی....

چرا مشاوره بازاریابی؟....

چرا سازمان ها شرکت ها موسسات و مدیران از مشاوران بازاریابی استفاده نمی کنند....

برخی از مدیران ، بعلت برخی تصورات نادرست ، اصولاً تمایلی به استفاده از خدمات یک مشاور بازاریابی ندارند . برخی

از این دلایل نادرست عبارتند از :

فوت کوزه گری شاید تنها مهارتی است که با هیچ علم و برنامه ریزی نمی توان بدان دست یافت. لازمه دانستن فوت کوزه گری و قلق های کار، تنها و تنها تجربه است که در طول زمان به دست می آید.

کسب و کارهای کوچک هم مثل هر فعالیت اقتصادی دیگری رونق نمی یابند، مگر با داشتن استراتژی و برنامه ریزی.مسلما کسانی در این عرصه موفق خواهند بود که قدرت برنامه ریزی بهتری داشته باشند و بتوانند آن برنامه ها را به طور دقیق پیاده کنند.
در این میان، اما، از آنجایی که انسان جایزالخطاست، اشتباهاتی هم می تواند از جانب افراد سر بزند که این اشتباهات حتی می تواند موجبات نابودی کسب و کار را فراهم کند. اشتباهاتی که اگرچه پیش پا افتاده به نظر می رسند، اما مرتکب شدن آنها عاقبتی جز مرگ کسب و کار ندارد. مشاوران هیچ فایده ای هم اگر نداشته باشند می توانند جلوی زیان ها و ضررها و آسیب های سازمان و شرکت شما را گرفته و مانند یک پزشک از عواقب استفاده از یک دارو یا غذای خاص شما را آگاه کنند همانطور که مراجعه هفتگی یک بار به پزشک دندانپزشک یا آزمایش ماهیانه خون بدن ما می تواند تا پایان عمر از زیان ها و آسیب های جدی جلوگیری کند مراجعه هفتگی و ماهیانه به یک پزشک بازاریابی و مشاور مدیریت بازاریابی و فروش در جای خود فواید بسیاری خواهد داشت.
در این بخش  به عواقب ناشی از عدم استفاده از مشاوره بازاریابی می باشد آشنا می شوید که می تواند کسب و کار شما را به راحتی و سادگی از میان ببرد

1-      فوت کوزه گری را خوب بلدم
فوت کوزه گری شاید تنها مهارتی است که با هیچ علم و برنامه ریزی نمی توان بدان دست یافت. لازمه دانستن فوت کوزه گری و قلق های کار، تنها و تنها تجربه است که در طول زمان به دست می آید. اما تمامی فوت های کوزه گری را کوزه گر نمی داند چون آنقدر درگیر ساختن کوزه بوده که غافل از فروش کوزه هایش است و هرکسی را بهر کاری ساخته اند هیچ تولید کننده نمی تواند ادعا کند که من بازاریاب و فروشنده خوبی هم هستم بازاریابی و فروش


ادامه مطلب
[ ۱۳٩۱/٧/٢ ] [ ۱٢:۳٩ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com ]

مشاور بازاریابی کسی است که مهارت های چند گانه داشته باشد خود نیز از تجربیات اجرایی خوبی برخوردار بوده باشد مشاور خوب صرفا یک فرد با مدرک دانشگاهی و تحصیلات عالیه نمی باشد یک مشاور بازاریابی خوب باید گرم و سرد بازار را چشیده و آب و خاک بازار را از نزدیک دیده باشد ....

[ ۱۳٩۱/٦/٢٧ ] [ ٧:۱۳ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com ]

دپارتمان و کلینیک مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات

منشور مدیریت ایران، مهندس علی خویه

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.khooyeh.com

http://marketingconsulting.persianblog.ir/

http://marketingconsulting.blogfa.com/

در طول سال‌های گذشته همواره ارزش مشاورین مدیریت بازاریابی به دلیل بدیهی فرض کردن علت وجودی آن‌ها دست کم گرفته شده است؛ اما مشاوره مدیریت بازاریابی پدیده‌ای فوق‌العاده و به‌راستی منحصربه‌فرد است. برای مشاوره مدیریت بازاریابی هیچ نمونه قبلی یا مشابهی وجود ندارد. مشاوره مدیریت بازاریابی تنها بخش عمده‌ای از فعالیت‌های انجام شده برای به‌کارگیری علم مدیریت بازاریابی در عمل را در بر نمی‌گیرد؛ بلکه مشاورین مدیریت بازاریابی علاوه بر آن، در مرکز میدان توسعه نظریه‌ها، روش‌ها و حرفه مدیریت بازاریابی قرار دارند  .

با این حال «مدیریت بازاریابی» ذاتا یک موضوع «کاربردی» است؛ همان‌طور که حقوق و پزشکی این چنین هستند. در مورد هر موضوع کاربردی، افرادی که آن موضوع را به عنوان حرفه خود دنبال می‌کنند بیش‌تر از پژوهش‌گران و دانشگاهیان در توسعه روش‌ها، ترکیب تجارب گذشته در قالب مفاهیم قابل آزمایش و تدوین نظریه‌های جدید، یافتن و آزمودن دانش‌های جدید و تدریس و تهیه مثال‌های روشن برای آن نظریه‌ها و مفاهیم سهیم هستند. این افراد


ادامه مطلب
[ ۱۳٩۱/٦/٢٧ ] [ ٧:٠٩ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com ]

وظایف مشاور بازاریابی
1) برقراری ارتباط موثر با مراجع
2) کسب و ارائه اطلاعات لازم از طریق به جریان انداختن و هدایت بحث
3) شناسایی و درک مسئله (های) مُراجع و ابراز این درک به او
 
4) بررسی و تشریح دلالت ها و اثرات مسئله برکار، فروش، بازاریابی، منابع انسانی، و ...از طریق گفت و گو (4)
5) استخراج و توصیف تمام مسایل و دغدغه های مراجع، آنگونه که خودش آن ها را می بیند (4)

6) ارایه راهکارهای اثربخش برای بهبود فرایند ها و اثرات بازاریابی فروش و تبلیغات
7) یاری دادن به مُراجع از طریق بحث برای تعیین اولویت ها و ترتیب مسایل برای رسیدگی و حل آن ها (7)
8) درک اینکه مُراجع چگونه به مشکل خود می نگرد و کمک به او برای درنظر گرفتن دیدگاه های دیگر و شناخت ابعاد و جوانب دیگر مسئله
9) کمک به مُراجع برای اینکه احساس کند گزینش های متعددی برای او وجود دارد
11) کمک به مُراجع برای تدبیر و حل مسایل خود از طریق 
ارتقای سطح دانش و اطلاعات و قادر ساختن او برای نگریستن و تحلیل موقعیت خود از جوانب مختلف، افزایش دامنه انتخاب و تصمیم گیری آگاهانه (4).
12) کمک به تقویت اعتماد به نفس، پذیرش مسئولیت مُراجع و واگذاری مسئولیت به او برای حل مسئله
13) کمک به مُراجع برای تداوم تطابق و تغییر (یعنی هر جا که مناسب باشد او را امیدوار سازید)
14) شناسایی موانعی که ممکن است مانع تغییر شوند و توجه به راهبردهایی برای غلبه بر آن ها  
16) کمک به مُراجع برای حفظ امید واقع بینانه و تصدیق توانائی های تطابقی او
بدین منظور تغییرات مثبتی که در زندگی مُراجع و در مقابله با مسئله رخ داده است را شناسایی و برجسته کنید.
17) ترغیب و کمک به مُراجع برای اینکه با افرادی که در مراقبت وحمایت از او نقش موثر دارند، تعامل داشته باشد (مثل اعضای خانواده، دوستان، همکاران)

[ ۱۳٩۱/٦/٦ ] [ ۱:٠٢ ‎ب.ظ ] [ گروه آموزش تحقیق مشاوره و اجرا - مدیریت بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات خلاقیت www.khooyeh.com ]

چرا مشاوره مدیریت بازاریابی؟

 

در طول سال‌های گذشته همواره ارزش مشاورین مدیریت بازاریابی به دلیل بدیهی فرض کردن علت وجودی آن‌ها دست کم گرفته شده است؛ اما مشاوره مدیریت بازاریابی پدیده‌ای فوق‌العاده و به‌راستی منحصربه‌فرد است. برای مشاوره مدیریت بازاریابی هیچ نمونه قبلی یا مشابهی وجود ندارد. مشاوره مدیریت بازاریابی تنها بخش عمده‌ای از فعالیت‌های انجام شده برای به‌کارگیری علم مدیریت بازاریابی در عمل را در بر نمی‌گیرد؛ بلکه مشاورین مدیریت بازاریابی علاوه بر آن، در مرکز میدان توسعه نظریه‌ها، روش‌ها و حرفه مدیریت بازاریابی قرار دارند  .

می‌دانیم که «علم مدیریت بازاریابی» و «هنر مدیریت بازاریابی» وجود دارند. با این حال «مدیریت بازاریابی» ذاتا یک موضوع «کاربردی» است؛ همان‌طور که حقوق و پزشکی این چنین هستند. در مورد هر موضوع کاربردی، افرادی که آن موضوع را به عنوان حرفه خود دنبال می‌کنند بیش‌تر از پژوهش‌گران و دانشگاهیان در توسعه روش‌ها، ترکیب تجارب گذشته در قالب مفاهیم قابل آزمایش و تدوین نظریه‌های جدید، یافتن و آزمودن دانش‌های جدید و تدریس و تهیه مثال‌های روشن برای آن نظریه‌ها و مفاهیم سهیم هستند. این افراد حرفه‌ای موضوعات مرتبط با حوزه کاری خود را رهبری می‌کنند و همین افراد هستند که در مورد پیشرفت قابلیت‌های عملی آن حرفه و همچنین ملاحظات اخلاقی مرتبط با آن مسئولیت دارند.

بنابراین نباید از این موضوع تعجب کرد که در میان مردان بزرگ دنیای مدیریت تنها دو نفر ـ ماکس وبر و التون مایو ـ وجود دارند که به معنای واقعی کلمه پژوهش‌گر هستند.

از این دیدگاه مدیریت بازاریابی در واقع تفاوتی با پزشکی یا حقوق ندارد؛ علومی که در آن‌‌ها پژوهش‌گران واقعی، مفسرین و نظریه‌پردازان اصلی آن علوم هستند. با این حال مدیریت بازاریابی از نظر نوع رهبران و بنیان‌گذاران آن با دیگر علوم کاربردی متفاوت است.

برای اطمینان حاصل کردن از این موضوع م


ادامه مطلب




برچسب ها: مشاوره بازاریابی و فروش، مشاور بازاریابی، مشاوره بازاریابی و تبلیغات، مشاور تبلیغات، مشاور فروش، مهندسی فروش، مهندسی بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، آموزش بازاریابی، بازاریابی خلاق، تکنیک های فروش، مدیریت ارتباط با مشتریان، CRMمشاور مدیر عامل، مشاوره مدیریت، marketing consulting، marketing consult، marketing researchدپارتمان مشاوره بازاریابی و فروش، شبکه مشاوره بازاریابی و فروش، آکادمی مشاوره بازاریابی، آکادمی بازاریابی و فروش، کلینیک بازاریابی و فروش، انجمن مشاوره بازاریابی، وظایف مشاور بازاریابی و فروش، مدرس بازاریابی و فروش، اصول و فنون مذاکر، مهارت های مشاور مدیریت، وظایف مشاور مدیر عامل، مشاور تحقیقات بازاریابی، علی خویه، مشاوران بازاریابی، مشاوران تبلیغات، مشاور برند و برندسازی، مشاور قیمت گذاری، مشاور پیشبرد فروش، مشاور افزایش فروش، مشاور مدیریت محصول، مشاور برنامه بازاریابی، مشاور رسانه های تبلیغاتی، مشاور پیام های تبلیغات، مشاور تکنیک های بازاریابی و فروش، کتاب مشاور بازاریابی فروش و تبلیغات، مشاور مدیریت فروش، مشاور مدیریت بازاریابی، مولف و نویسنده بازاریابی تبلیغات مذاکره فروش و ارتباطات، مشاور حرفه ای، مرکز مشاوره بازاریابی ایران، دفتر مشاوره بازاریابی و فروش ایران، Marketing consulting clinic، Marketing consulting academy، مشاور تحقیقات بازاریابی ایران، مشاور آنالیز بازار، ویژگی های مشاور بازاریابی، مشاور بازاریابی اثربخش، افزایش فروش، مشاور فروش مویرگی، مشاور شرکت های پخش و توزیع، مشاور برنامه ریزی بازار، مشاور برنامه بازاریابی و تبلیغات، تحلیل بازار و عوامل بازار، تحقیقات بازار، مهندسی بازار، تکنیک های تحقیقات بازاریابی، مدیریت تحقیقات بازاریابی، اصول تحقیقات بازاریابی، آنالیز بازار، تحقیقات مشتری، تحقیقات برند، شیوه تحقیقات بازاریابی، کلینیک تحقیقات بازار ایران، باشگاه تحقیقات بازاریابی، کلوپ تحقیقات بازار ایران، تحقیقات عادت مصرف کننده، دپارتمان تحقیقات بازار ایران، اتاق تحقیقات بازاریابی، کلینیک تحقیقات بازار ایران مطالعه بازار، روش های مطالعه و بررسی بازار، روشهای تحقیق بازاریابی، تحقیقات بازار محصول برند بسته بندی نام سهم بازار، انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی، انواع تحقیقات بازاریابی، مشاور مهندسی فروش، مشاور تحقیقات بازار، پرسشنامه تحقیقات بازار، پژوهش بازار، تحلیل رفتار مصرف کننده نهایی و واسطه ای، تحقیقات بسته بندی و نام تجاری، مطالعه رقبای بازار، تحلیل سهم بازار، آنالیز فروش و بازاریابی، برنامه ریزی بازار، برنامه ریزی فروش، برنامه ریزی مشتری، گروه کانون در تحقیقات بازاریابی، تحقیقات برند و نام و نشان، تحقیقات بازاریابی میدانی، نظرسنجی مشتریان، رضایت سنجی مشتریان، رفتار سنجی مصرف کنندگان، ارزیابی برند، ارزیابی و آنالیز دیدگاه مشتریان، تحقیق عوامل بازار، کارگاه تحقیقات بازار، تحقیقات بازار توسط گروه کانون، تیم تحقیقات بازار، تحقیقات برندسازی، مونیتورینگ بازار، کاربرد تحقیقات بازاریابی، تحلیل رقابت، تخمین بازار، ابزارهای مطالعه بازار، عادات رسانه ای مصرف کننده، فرایند تحقیقات بازار، کلینیک تحقیقات بازار، سیستم تحقیقات بازاریابی، پورتال تحقیقات بازار، پروپوزال تحقیقات بازاریابی، مرکز تحقیقات بازار ایران، آکادمی تحقیقات بازار ایران، انجمن تحیقیقات بازاریابی، شناخت بازار، تجزیه و تحلیل بازار، مدرسه تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل عوامل بازاریابی، مرچندایزینگ، تحقیقات رفتار مصرف کننده، بازارسازی، مشاوره بازاریابی، تحلیل بازار، مدیریت محصول، بازارسنجی، مشتری سنجی، سمپلینگ، تحقیقات بازار صادرات، بازاریابی صادرات، تحقیقات بازاریابی کاربردی، کتاب تحقیقات بازاریابی، تحقیقات بازاریابی در 30 روز، وظایف محقق بازار، تحقیقات بازارسازی، تکنیک های بازارسازی، کلاسهای بازارسازی، معاینه واحد بازاریابی و فروش، marketing research department، تحقیقات بازاریابی کیفی، تحقیقات بازاریابی کمی، تحقیقات بازاریابی اجرایی، تحقیقات بازاریابی حرفه ای، تحلیل محتوا در تحقیقات بازاریابی، marketing research، marketing research clinic، اقدام پژوهی در بازاریابی، پژوهش های کیفی در بازاریابی و فروش، تحقیقات بازار کیفی، quality markeitng research، روش های تحقیق کیفی در بازاریابی، مجری تحقیقات بازاریابی، مدرس تحقیقات بازاریابی، marketing research in iran، consumer behavior research، imc research، تحقیقات ارتباطات بازاریابی، تحقیقات رفتار مخاطبان، اقدام پژوهی در تحقیقاتبازاریابی، برند، تبلیغات، مطالعه ی موردی تبیینی در تحقیقات بازاریابی، تیپ بندی در تحقیقات بازاریابی، مردم نگاری و نحوه ی تکامل آن در تحقیقات بازاری،  
نوشته شده در تاریخ جمعه 17 خرداد 1392 توسط www.khooyeh.com khooyeh.ir
تمامی حقوق این وب سایت محفوظ است | :