تبلیغات
مشاور مدیریت، برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات - مشاور بازاریابی و تبلیغات مشاور بازاریابی و فروش

مشاور مدیریت، برند، بازاریابی، فروش و تبلیغات
 
دپارتمان تحقیقات بازاریابی و تبلیغات | مشاوره بازاریابی و فروش

به نام خدا

قابل توجه کلیه ناشران گرامی و علاقمندان به اسپانسر در چاپ و انتشار کتاب و سرمایه گذاران محترم

کتاب مشاور بازاریابی و فروش،  در 820 صفحه آماده چاپ و نشر می باشد در صورت تمایل اعلام آمادگی نمایید

 

 

به نام او که همه هستی از اوست

مشاور بازاریابی و فروش

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران

 بازاریابی، فروش، روابط عمومی وتبلیغات

نویسنده و مترجم:

مهندس علی خویه و فهیمه احمدی

www.khooyeh.com

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1390

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات

 

فهرست برخی از مطالب کتاب:

·         مشاور کیست مفاهیم اساسی

·         مطالعه موردی...

·         مشاور مدیریت کیست

·         مشاور بازاریابی کیست

·         تعریف مشاوره و مشاور بازاریابی

·         مشاور بازاریابی یک تخصص مهارت دانش یا هنر

·         هدف از مشاوره

·         مشاوره مبتنی بر هدف

·         اهمیت و ضرورت مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات

·         مطالعه موردی...

·         نقش های یک مشاور بازاریابی و فروش و تبلیغات

·         وظایف مشاور بازاریابی فروش و تبلیغات

·         ارزیابی نقش حساس مشاور بازاریابی

·         مشاوران آکادمیک یا تجربی

·         دلایل عدم اعتماد به مشاوران مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات

·         تکنیک های اعتمادسازی در مشتریان مشاوره

·         نمونه مطالعه موردی

·         فرایند مشاوره بازاریابی

·         تجزیه و تحلیل فرصت های بازاریابی

·         تهیه خط مشی مشاوره بازاریابی و فروش

·         تهیه برنامه ها مشاوره بازاریابی

·         مدیریت پروژه های مشاوره بازاریابی  فروش و تبلیغات

·         برنامه های عملی

·         اصول مهم انتخاب مشاوران بازاریابی

·         ابزارهای مشاوران بازاریابی فروش وتبلیغات

·         انواع مشاوره و اصول اجرا

·         سیستم های گزارش دهی مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات

·         سیستم ارزیابی فعالیت های مشاوران

·         تحقیقات مشاوران بازاریابی فروش و تبلیغات

·         غلبه بر موانع مشاوران

·         چالش های مشاوران بازاریابی و فروش

·         اصول فنی مشاوره مدیریت بازاریابی

·         تکنیک های معاینه فنی سازمان و شرکت توسط مشاوران بازاریابی





برچسب ها: • مشاور بازاریابی کیست • تعریف مشاوره و مشاور بازاریابی • مشاور بازاریابی یک تخصص مهارت دانش یا هنر • هدف از مشاوره • مشاوره مبتنی بر هدف • اهمیت و ضرورت مشاوره بازاریابی فروش و تبلیغات • مطالعه موردی... • نقش های یک مشاور بازاریابی و فروش و تبلیغات • وظایف مشاور بازاریابی فروش و تبلیغات • ارزیابی نقش حساس مشاور بازاریابی • مشاوران آکادمیک یا تجربی • دلایل عدم اعتماد به مشاوران مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات • تکنیک های اعتمادسازی در مشتریان مشاوره • نمونه مطالعه موردی • فرایند مشاوره بازاریابی • تجزیه و تحلیل فرصت های بازاریابی • تهیه خط مشی مشاوره بازاریابی و فروش،  
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 19 مهر 1391 توسط www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com
تمامی حقوق این وب سایت محفوظ است | :